Izlet pričnemo v petek 22. aprila 2005 ob 18 uri pred hotelom Krim na Bledu. Potem nadaljujemo pot proti Korenici, kjer nas vedno prijazna gostilna Macola pričakuje z večerjo. Nato počasi proti Šibeniku, kjer se zjutraj vkrcamo na barko. Ogledamo si znamenitosti Šibenika in izplujemo dogodivščinam naproti.
Slapovi Krke, Kornati, Dugi otok, Molat, Ist, Premuda – vse to so lokacije na katerih se bomo ustavljali in potapljali, točen plan pa bomo prilagodili vremenskih razmeram.

Barka nam je poznana (cca 40 m dolžine, klima, topla voda, Hi-Fi…), prav tako vseh 5 članov posadke. Na razpolago imamo 15 dvoposteljnih kabin, 220/380 V, avtomat za pivo, … Skratka vse, kar potrebujemo za lepo in prijetno križarjenje. Vsak dan nas čakajo nove dogodivščine in vsako jutro se bomo prebudili v drugem kraju.
Mojstra kitare in podvodnega filma sta že z nami, prav tako »stara, dobra ekipa«, ampak še je nekaj prostora.
Cena (avtobusni prevoz, 7 PP – večerja vedno morska hrana) znaša tokrat s posebnim popustom kapitana in našega stalnega avtobusnega prevoznika samo 400 EUR. Ker nimamo dnevnika potopov, smo najeli inštruktorja z vsemi potrebnimi dokumenti, ki biva z nami na barki. Cena posameznega potopa ne bo presegla 5 EUR, verjetno še bistveno manj, odvisno od št. potapljačev, razen če se odločimo za potope, ki so z odloki posebej zaščiteni – to pa se potapljači posebej dogovorimo.
Imamo posebno nagrado za zmagovalca taroka, sledi pa še nekaj prijetnih presenečenj naših dolgoletnih prijateljev (pivovarji, vinarji, mesarji, …).

V petek 29. aprila zvečer se vračamo iz Zadra in prepričan sem, da nam bo izlet ostal v lepem in nepozabnem spominu.

Za vse dodatne informacije sva Vam na voljo:
Andrejc Janez 051 348872, 031 508008 janez.andrejc@energetika-lj.si Novak Borut – 041 431938 divermroz@yahoo.com

Člane SPZ čaka posebno presenečenje !

Lep potapljaški pozdrav !